Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: Anisa fra Danmark :-)
Threaded View
-
11-11-06, 23:42 #32
Re: Anisa fra Danmark :-)
Jeg har vært alenemor bestandig. Han er 26 år nå og greier seg fint han også - selv om han bor hjemme ennå.
Overgangsalder og hypothyreose: Har vært medisinert med Levaxin i nesten 2 år. De siste 3 mndr med Armour. Har ikke så mange plager ifbm dette egentlig. Vektøkning var det som var mest påfallende.
Jeg fikk plagsomme hetetokter - for ca 2 år siden det også. Menstruasjonen ble uregelmessig og er helt borte nå. Jeg har i lang tid smurt meg med Progesteronkrem og DHEA-krem. Begge handlet her:
http://www.h-by-m.com/
Hetetoktene forsvant som ved et trylleslag. Men jeg aner ikke hva jeg holder på med. Legen min liker det ikke og gynekologen vil gi meg preparat med østrogen og gestagen, men det vil jeg ikke ha!
Så jeg vet ikke helt om jeg bør sjekke noe spesielt? Føler vel at jeg "henger litt i løse luften". Mye hormonsprett på samme tid, og alt henger sammen. Så det er litt av et puslespill det hele. Jeg føler ikke at jeg er så hardt rammet. Synes det er så mange mye mer tragiske skjebner her på dette forumet. (Klager mest over søvnproblemer jeg, men det hører ikke til her).
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker