Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
06-05-15, 05:17 #16
Sv: Kan man bli utmattet av langvarig overdosering?
Kære Baresola.
Hvilken "overdosering"?
Du skriver ganske vist kun hvad du har reduceret din medicindose med, men hvad var din medicindose på inden du begyndte at reducere, og hvad er den nu?
Det ser ud til at din læge er ganske voldsomt TSH-fikseret, og det er du måske også selv? Betragtet udefra ser det ud til at din læge er ved at tage livet af dig.
Desværre er det langt fra så enkelt, at lavt TSH = hyperthyreose/overdosering. Der eksisterer hundrede gode medicinske grunde til, at TSH kan blive ("for") lavt - med helt normale, eller endda for lave værdier af thyreoideahormoner.
Hvad er dine sidste tal for FT3 og FT4 (jeg frygter at de muligvis er slet ikke målt, eller at kun FT4 er det).
Der er ingen mening i at skrive mere, før vi ved hvad dit FT3 og FT4 er... men en ting tør jeg dog sige: at dømme efter din beskrivelse - har du en galoperende hypothyreose!
Noget andet er, at var du min datter, havde jeg kraftedme banket gul og sort, denne forbandede TSH-kvaksalver til din læge.
Reducere medicindose 5 gange over kun 6 måneder?!
Med en sammenlagt ugentlig reduktion på 400-450 mcg?!
Alene pga. TSH?!
Mine spørgsmål er:
1. Hvad var din medicindose inden du begyndte at reducere?
2. Hvad er din medicindose nu?
3. Hvad er dine tal for FT3 over de sidste 6 måneder?
4. Hvad er dine tal for FT4 over de sidste 6 måneder?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fjernet hele skjoldbruskkjertelen i 2004 pga. struma og Hashimoto's
Av Petrosnella i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 9Siste melding: 14-03-11, 06:32 -
Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 14-09-10, 16:57 -
Graves siden 2004
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 42Siste melding: 06-05-10, 15:11 -
30 år med hypotyreose og endelig oppdaget forumet
Av GJV i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-05-09, 17:15 -
Oppdaget hypotyreose i 11. uke
Av moc i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-09-06, 14:03

Svar med sitat

Bokmerker