Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
26-09-06, 09:19 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2006
- Meldinger
- 1
Oppdaget hypotyreose i 11. uke
Hei
Noen som har vært i samme situasjon? Påvist hypotyreose i svangerskapet? Lest at det kan være farlig med lavt stoffskifte tidlig i svangerskapet og jeg har jo nå først i 11. uke begynt med medisin? Noen erfaringer?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
26-09-06, 14:03 #2baremei Gjest
Hvor syk var du og hvordan var blodprøvene før og nå, vet du det? Og hvor mye medisin tar du nå?
Sannsynligvis går det veldig bra, fosteret har nok fått det av kroppen din som du ikke har fått, og dermed blir du utslitt mens babyen har det bra. Kroppene våre er smarte sånn.
Du må jo bare tro på det, og det er ikke så veldig lenge til ultralyden. Men vær obs på prøvene dine. Vanligvis må man øke medisinen med opptil 50% i løpet av svangerskapet, og det skjer gjerne i løpet av den første tiden.
Men siden du nettopp har begynt på medisin vet jeg ikke hvordan de gjør det, man skal vokte seg for å øke for fort også.
Jeg synes du skal til henvises til endokrinolog om du ikke alt har vært der. Og fort, så du får ro i sjelen.
Lignende tråder
-
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
Hypotyreose og trening
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 21-09-09, 19:21 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56
Svar med sitat
Bokmerker