Sitat Opprinnelig skrevet av BerKath Vis post
Jeg startet på nytt min jod/selen kombinasjon for et par dager siden. Ut fra genprøver SKAL jeg ha disse som tilskudd.

Men det mangler nok noe mere alvorlig som er vanskelig å få over disk i norge. Nemlig B9 (metylfolat) og B12 (hydroxycobalamin OG methylkobalamin).
Methylcobalamin (EU/EØS: UK)

Vitamin B-9 Methylfolate (EU/EØS: UK)

Hydroxocobalamin (EU/EØS: UK)

Hydroxocobalamin (EU/EØS: DE)

Hydrococobalamin verwandten (relaterte) produkte - bekrafta intygande med "Jag instämmer" og etterpå evt. velg NOK for å se priserne i NOK.

("Gold Pharma is an online pharmacy that sells wide range of generic and branded drugs to customers all over the world by offering worldwide shipping. The online pharmacy delivers medicines from their European warehouses in Germany, Spain and Greece.")

Vitamin B12 Depot Rotexmedica Injektionslösung, 10 x 1 ml 9,44 €
Vitamin B12 Depot Rotexmedica Injektionslösung, 100 x 1 ml 64,10 €

("Mycare.de is in German which can be a bit difficult. They need payment up front on the first order so even when you have filled everything in they will send you a message saying that you need to pay first. You can pay by card after that.")

Vitamin B12 (Hydroxocobalamin Acetate)
Drugs with same active ingredients (Pharmaceutical companies):

Aquo-Cytobion (Merck)
Axofor (Sanofi-Aventis)
B12 Depot (Hevert-Arzneimittel)
B12 Depot (Rotexmedica)
Behepan Injections (Pfizer)
Cohemin (Orion Pharma)
Depogamma (Worwag Pharma)
Dodecavit (SERB Laboratoires)
Dodecavite (SERB Laboratoires)
Droxofor (Sanofi-Aventis)
Forta B (Pfizer)
Hepavit (Fresenius)
Lophakomp-B 12 Depot (Lomapharm Rudolf Lohmann)
Novidroxin (Fatol Arzneimittel)
Novobedouze (Interdelta)
Novobedouze (Recordati)
Novobedouze (Therabel Pharma)

Sitat Opprinnelig skrevet av BerKath Vis post
Spennede tider, for nå har jeg nøkkelen til mitt indre. Vel, dette ble egentlig for mye for meg her nå kjenner jeg, men lover å komme tilbake med mere når jeg har funnet en kombinasjon med medisiner som er skreddersydd for meg. Stay tuned!