Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
26-06-13, 08:32 #21
Sv: Re: Erfa/Armour hos fastlegen
Jeg har nå brukt erfa i snart 2 måneder, noen ting har blitt bedre mens andre ting har blitt verre. Jeg plages med hjertebank og får ikke økt dosen med erfa. Jeg velger å gi det litt tid. Men istede har jeg økt dosen med levaxin igjen for stoffskifte mitt er veldig lavt, det var på 12. Jeg regner med TSH var lav for jeg fikk beskjed om å holde meg på samme dose medisin. Jeg velger å gå min egen vei og dosere meg selv.
Jeg er- og har vært veldig deprimert og vekta har begynt å gå opp igjen og jeg har vondt og hovne ledd. Halve ansiktet mitt et hovent. MEN fyllesyken er borte.
Opplever dere andre hjertebank når dere gikk over til erfa?
Gikk det over til slutt?
Vil gjerne øke dosen med erfa, men litt for hjerte.
Jeg bruker nå 550 mcg levaxin og 420 mg erfa
Lignende tråder
-
Från Armour & Erfa till Thyroid-S
Av Catherine346 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 11-05-12, 14:54 -
Erfa vs. Armour
Av Pluto i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 23-06-11, 14:56 -
Løse opp Armour/erfa i munnen....
Av knokkel i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 23-10-10, 13:13 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51

Svar med sitat
Bokmerker