Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
18-12-11, 18:45 #3
Sv: Helseskadelige planteolier?
Så kommer det også oss til gode Anisa

Jeg har alltid vært veldig glad i saltet meierismør, men siden Bremyk (70% smør og 30% rapsolje)
kom på markedet har jeg foretrukket den.
Bremyk har vært mer praktisk å bruke - blir mye fortere smøremyk, enn 100% meierismør.
Har også til tider brukt rapsolje... men nå er det jo bare å trøkke til med meierismør til den store Gullmedalje
Dagbladet er vel den avisa i Norge som kjører mest på "Fakta & Riktig"-forsider om Helse / Kost / Trim / Slanking (+ Sex selvfølgelig
)
Jeg er så skuffa over Dagbladet!! De har (og har alltid hatt) eminente skribenter og illustratører -
også er hovedoppslag og hovedtema i bilagene stadig lagt på til lavmål og undermål
Eksempel fra ifjor høst - 10 fakta om fett Nå vil kostholdsekspertene knuse fettmytene
som de har hentet herfra: http://www.klikk.no/helse/dinkost/er...icle605711.ece
(legger inn hele artikkelen fra klikk.no - finner ikke noen copyright eller disclaimer)
Så OBS! OBS!
Det skal sies at Dagbladet til tider henter inn bedre materiale fra mer pålitelige kilder.
- jeg mener; Mills, Grethe Roede og Nasjonalforeningen for folkehelsen - står jo ikke så høyt i kurs her inne
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Helseskadelige planteolier?
Av Anisa i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 23Siste melding: 03-03-14, 08:45 -
Planteolier, lavkarbo / ketolyse og udslæt / utslett
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 09-02-12, 10:58

Svar med sitat

Bokmerker