Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
10-04-13, 20:01 #17
Sv: Fra Levaxin til Armour
Mener du rask puls og hypersymptomer som indre uro, svetting osv, eller mener du normal puls men med kraftige hjerteslag?
Jeg har gått gradvis over fra Levaxin til Armour. For to uker siden var jeg helt ferdig med Levaxinen, og har hatt kraftige hjerteslag, til tider så kraftige at det er ubehagelig å ligge på venstre side. Nå, etter drøye to uker, er det i ferd med å roe seg, og hjerteslagene kjennes mer normale ut igjen. Jeg har dessuten vært rolig i forhold til det, fordi jeg har fått tatt blodtrykk, puls og EKG hos fastlegen, som alle var normale. Da trengte jeg ikke bekymre meg for om det var farlig. Jeg tror derfor at denne hjertebanken kan være en forbigående reaksjon på doseendring.
Det er visstnok slik at verdien av FT4 kan stige med 20% i løpet av to timer, etter at du har tatt medisinen. Det er derfor en skal være konsekvent og ta blodprøver om morgenen, før en har tatt dagens medisindose - ellers blir det misvisende.Den forrige FT4 var å 8,7. Ref er 11-21. Den gangen hadde jeg ikke tatt Armour på morgenen. Neste prøve viste 13,7 og da hadde jeg tatt Armour først. Er variasjonen så stor med og uten?
Lignende tråder
-
Det beste med å bytte til Armour - fra Levaxin?
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-09-12, 22:00 -
Bytte fra Levaxin til Armour
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 24-08-12, 20:45 -
"normal" T3 - bytte til Armour??
Av serena i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 16-06-09, 19:51 -
Armour - nå skal jeg prøve! :-)
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 03-02-09, 22:06

Svar med sitat
Bokmerker