Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Threaded View
-
17-03-12, 15:10 #10
Sv: T3 betyder ingenting
Jaja, det er ingen ny påstand, den dér. Den har jeg også hørt fra nogen, der burde vide bedre. Men sagen er jo, at de ikke har mærket noget af dette på egen krop - alene den tristhed, man bliver overvældet af, når man ikke har t3 nok, er jo ganske overvældende, og jeg vil tro, den i sig selv kan være farlig for nogle stykker. Selvmordstrussel, er hvad jeg tænker om dette. Men også hjertet og alt mulig andet er jo i fare for lidt af hvert med for lidt t3!
Jeg selv kunne dårligt holde livetud på Euthyrox - selvom det havde taget mange træls symptomer som jeg havde på Ny Eltroxin, så var alene tristheden - der langt fra var det eneste symptom på utilstrækkelig medicin - lige ved at få mig.
En anden i samme familie, som handler om at danne t3 nok, lød en dag svaret fra en velrenommeret endokrinolog: "Det gør vi da allesammen"
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Idiotforklaringer på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 5Siste melding: 09-10-11, 18:23 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker