Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
24-01-12, 18:36 #17
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Hei!
Det var trist å lese at du har hatt et tilbakefall. Jeg har opplevd noe lignende et par ganger, formen raser sammen på bare noen få dager.
Har du snakket med legen din? Vi bruker samme lege. Han er jo svært opptatt av mage, sopp, parasitter, lekk tarm etc. Ihvertfall i mitt tilfelle.... Jeg har i likhet med deg ikke mulighet til å trene. Hvis jeg tolker legen rett, mener han vel langt på veg at det er magens feil. Jeg har fortsatt en stor jobb å gjøre mht mage. Har fortsatt sopp og mye gammelt belegg i tarmen som forurenser kroppen. Det kan jo tenkes at så lenge magen ikke fungerer, at den belaster kroppen, vil vi ikke oppnå 100% form og være sårbare for tilbakefall etc.? Jeg driver på med tarmskyllinger, soppkur etc igjen. (Håper det hjelper...). Hva har legen sagt om din mage? Behandler du magen din nå?
Uansett håper jeg du får det bedre igjen snart!
Lykke til med den nye kjæresten
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker