Sitat Opprinnelig skrevet av Prinsessen Vis post

Synes min mave driller lidt igen, trods tarmskylninger, parasitbehandling og sopp kur... Måske der ska mere end 5 tarmskylninger til? Er der nogle af jer der har erfaringer med det? (Rufus måske)
Heia
Beklager jeg er sen til å svare, og i mellomtiden ser jeg du har vært hos DS - han sa vel noe om det, antar jeg. Jo, jeg fortsetter med mine tarmskyllinger. Jeg tar ganske ofte fortsatt, mer enn jeg hadde "planlagt". De siste par månedene har jeg vært forstoppet (for første gang i mitt liv, tror jeg) og jeg trenger de ekstra tarmskyllingene føler jeg. Merker også at jeg har fått oppblomstring av sopp (utslett på huden, også ny opplevelse for meg). Så nå har jeg startet med kraftigere probiotika (VSL#3) og mer kraftigere soppdrepende (fluconazol). Vet ikke hvorfor dette har skjedd for jeg er fortsatt svært nøye med kosthold. Håper det er et forbingående problem. Kanskje kommer det av at jeg gjør store justeringer i min Erfa-dose (den eneste endringen jeg har gjort i medisinering/kosttilskudd). Går mye ned på dosen. Er nå på 30 mg og føler meg veldig overdosert fortsatt, så jeg skal forsøke å trappe helt ned. Slutte helt og se hva som skjer. Jeg har forresten vært under litt ekstra stress den siste tiden, kanskje det har slått seg på magen- jeg vet ikke..? Men selv om magen er verre, er formen bedre

Jeg har også økt progesterondosen min (til 40 mg og jeg bruker det før eggløsningen starter). Det har hjulpet mot plager rundt eggløsning. Det har vært til stor hjelp, faktisk. Bruker krem (men DS snakket om at kapsler kanskje egentlig var å foretrekke, men glemte å spørre han mer om det da jeg var der - det er en stund siden nå).

Lykke til videre, Prinsessen