Viser søkeresultater 1 til 10 av 53
Threaded View
-
22-10-11, 20:04 #21
Sv: På arbejde med lavt stofskifte
Hej Nielsigne (og andre venlige sjæle)
Jeg har postet svar på dine spørgsmål her https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13650 - for ikke at rode mere med denne tråd, end jeg har allerede rodet den til. Men ellers er det korte af det lange, at jeg for tiden er ved at samle kræfterne til at stille samfundet et ultimatum og lader det være op til samfundet, om jeg fortsætter med at være selvforsørgende, eller om jeg skal på offentlig hjælp, såfremt samfundets krav fortsat bliver at jeg skal øge min indtjening med brutto 75% for at kunne afvikle restskat-2008 over maks. 10 måneder. Øge indtjeningen? I disse krisetider? Med hypothyreose i 33 år? I en alder af snart 60? 
Mig bekendt er det grotesk, at samfundet har indrettet sig, så det selv skal betale for sine egne, urealistiske krav, men nu har jeg forliget mig med tanken, der næsten ellers har "dræbt" mig i de forløbne 2 år. Nok er nok! Det vil jeg ikke være med til mere og så må samfundet punge ud, når samfundet ikke vil lade mig selv løse problemet, på de betingelser som både krisen og forholdene på arbejdsmarked selv dikterer, og som jeg ingen indflydelse har på.
Til marts fylder jeg 60, men allerede nu sætter jeg en stopper for at lade dem presse mig yderligere! Såååååådan!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker