Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
07-10-11, 17:07 #5
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Balder Klinikken anbefaler vi ikke her på forummet. Begrundelsen herfor kan læses i emnet Stop for anbefalinger af Balderklinikken!. Kun alt for mange af vores brugere har oplevet, at på Balder praktiseres TSH-regime til diagnose og behandling. Det betyder faktisk, at patienter med "fine tal" oplever nogenlunde det samme, som du har oplevet på Aker, og som andre har oplevet hos deres skolemedicinske læger: halvbehandling. Vi anbefaler hellere Heggeli Helhetsmedisin, hvor lægen Dag Schiøtt får sin "hormon-træning" netop hos Hertoghe. Om ham kan du læse her. Der er godt nok en kvindelig Balder-læge, der påstås også at studere hos Hertoghe, men ud fra brugernes tilbagemeldinger - kan det være svært at spotte den belgiske connection i behandlingen leveret af denne læge. Iflg. vores opfattelse er Balderklinikken og Hertoghe uforenelige.
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
Lignende tråder
-
nå har jeg gått opp snart 7 kg siden oppstart med levaxin
Av tcelinet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 01-08-11, 10:38 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 11-06-07, 22:42 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33

Svar med sitat

Bokmerker