Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
31-07-11, 20:33 #1
nå har jeg gått opp snart 7 kg siden oppstart med levaxin
og det etter kun 1 mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
veide meg i dag og jeg begynnte å grine
resten av dagen er i allefall helt øderlagt, skjønner ikke at det kan være mulig, falt helt ned i kjelleren igjen, ikke en dritt som hjelper.
virker ikke som levaxin hjelper særlig på meg, jeg har dager innimellom med mer energi, da særlig i forbindelse med opptrapping av dosering, men for uten det merker jeg ikke særlig mye forskjell.
Men hva skal jeg gjøre??? ligger på 125 mg pr dag.
Kan det være noe annet som feller meg? tjukkas syndromet eller sånn?!?
Har slitt med vekta hele livet, aldri skal jeg få lov til å være tynn, klarer jeg å gå ned noen kilo, så gjett om kroppen hevner seg og smeller på de igjen etterhvert med enda noen fler i følge.
Jeg orker ikke være fet lenger, orker ikke være lat lenger, snart så gir jeg opp alt, bare legge seg i senga å sovne å håpe jeg aldri våkner igjen.
Det er litt å ta i , men jeg blir så deppa bare....
ja, ja, det var syt i fra meg.....• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Oppstart på Levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 29Siste melding: 07-06-07, 09:27 -
AAAAAARRRRG. Nå har jeg gått på slankekur i snart ett år, og
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 30Siste melding: 27-02-07, 10:34

Svar med sitat
Bokmerker