Har vært her inne før - men det er leeeenge siden Er stadig innom å leser litt, et supert forum for å holde seg oppdatert! I kveld fikk jeg endelig meldt meg inn på nytt - for nå lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre!!

Har brukt Levaxin (150/125 mcg pr dag) i ca 3 år nå. Følte at jeg ikke ble helt bra så i nov. 05 startet jeg med Liothyronin - og fikk en pangstart!! Etter litt justering hadde jeg en bortimot perfekt periode i januar-mars 06. Gikk ned 10 kg og boblet over av energi og tilltakslyst - utrolig deilig. Men så stoppet det litt opp, merket at formen flatet seg ut, vektnedgangen stoppet opp og etter en stund begynte jeg faktisk å gå opp i vekt - frustrerende. Har også PCOS og startet denne uken med Metformin for å se om det kan hjelpe - skulle gjerne vært nede 10 kg til (kunne nok egentlig gått ned 20 men er fornøyd med 10).
Var hos legen forrige uke og tok nye prøver, de fleste var fine - lite endring fra sist gang - jeg lurer på er om jeg bør gjøre noe for å få FT3 ned? Hvor "farlig" er det at den er over ref.?

A-TPO: 337 (litt ned)
FT4: 18,7
TSH: 0,08
FT3: 7,3 (opp til 5,7)
Husker ikke ref. på de andre prøvene, skrev bare ned øver grense på FT3 siden det var den som var utenom