Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
28-02-11, 16:04 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Hei Anisa!

Jeg har lest og lest på nettet om behandling av sjøgrens og lupus..Mange steder står det at sjøgrens ikke kan behandles eller modereres, og det er feil. Lupus er jo mere alvorlig, men behandles jo.. Men sjøgrenspasienter ser det ut til at kan gå en usikker framtid i møte ift. å få noe annet enn symptomatisk behandling. Her er to linker til at det fins medisiner som virkelig kan gi sjøgrenspasienter en bedre hverdag:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...?dopt=Abstract
http://www.askapatient.com/viewratin...name=PLAQUENIL
Samtidig finnes det Restasis ift å stanse ødeleggelse av tårekjertlene, og samtidig får endel pasienter salagen tabletter som øker spytt og tåreproduksjon.
Jeg har jo fått avslag på henvisning til Rikshospitalet, men min kjære private øyelege i Oslo ble meget sint og skuffet (han ringte meg!)
og har sendt en ny henvisning til Rikshospitalet. Den er ikke behandlet enda sa damen i telefonen i dag, men jeg skulle ringe om en uke.
Dessverre ser det ut til at pasienter med revmatiske lidelser får mye rar behandling og kan komme til å være kasteball i systemet i mange år.
Og jeg ser at sjanser for å avverge dette er å komme inn på Rikshospitalet. Håper jeg da. Jeg har både plan B, C og D klar hvis jeg ikke får noen god utredning eller behandling.
Dette med Naltrexone er jeg meget positiv til, og vil gjerne starte med en gang!
Men hvor får man tak i fast release, low dose tabletter raskt, trygt og effektivt da? Jeg så videoen fra Youtube om naltrexone her om dagen, og syns det var meget interessant. Et flott medikament!
Men, Anisa, dine meget gode artikler sletter all tvil; jeg vil prøve!

Så takk igjen for støtte, omsorg og flotte artikler Anisa.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker