Sitat Opprinnelig skrevet av TheaK Vis post
Ååå, det hørtes godt ut! Kjæresten er mer skeptisk, men det må jeg prøve å lage en gang!
Venninna mi påstår at det er beste måten å lure ungene til å spise broccoli. Pass bare på at hvitløksfeddene er hele, da unngår du den beske smaken som du får hvis du knuser dem. Den effekten passer bedre i indisk mat.

Jeg vet ikke om jeg var hyper da jeg hadde TSH på 0,11, for det var i min gale studietid da jeg egentlig var utbrent, drakk 2-3 red bull om dagen, sov for lite og ALDRI slappa av, så det var ikke så rart at jeg følte meg litt rastløs og skjelven da.
Hm ja. Det er nok best å unngå slike ting når en skal kjenne etter hvordan dosen virker!

Verdiene var de jeg posta på en annen tråd:

T4: 15 (9 - 22)
T3: 4.2 (2,3 - 5,7)
TSH: 0.11 (0,20 - 4)

Og det er jo egentlig ikke veldig høyt.
Nei, det er ikke det.

Det kan være at det er helt normalt for deg å ha de verdiene. Det varierer så mye fra den ene til den andre hva en må ha for å være i god form, men generelt havner de fleste over gjennomsnittet på T4-prøven hvis de tar Levaxin. Den prøven din er faktisk under, så sett bare ut fra den er ikke overmedisinering så veldig sannsynlig.

T3, som er hva du faktisk merker av effekt, er nesten midt i.

Da er det bare TSH som ikke er "vakker", men det ser ut som du kanskje bare må ta såpass mye Levaxin/T4 for å komme høyt nok på T3, og da blir det jo deretter.