Viser søkeresultater 21 til 30 av 123
-
10-08-07, 17:28 #21
Humoren må være der ellers overlever jeg ikke - kanskje den er gått over til mere galgenhumor, men humor er humor.
Mine mer påminbekostning morsomme, hevder hårdnakket at jeg ikke prøver å huske noe fra gamledager, men at jeg prøver å huske noe fra den tiden jeg husket noe fra gamledager.........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-08-07, 17:47 #22
Oy ve!
Ja, det er mange måter å betrakte ting på ;)
Håper i alle fall jeg får litt mer av humoren min tilbake etterhvert jeg, selv om galgenhumor også er humor ja, sant som det er sagt."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
13-08-07, 23:27 #23
Skrivefeil og hypothyreose
Jeg skriver utrulig med skrivefeil - altså jeg taster feil heter det vel.
Man har jo sluttet å skrive.......
Særlig ord med dobbeltkonsonanter i - ikek skriver jeg ikke ikke.
Jeg må jo ha et dårlig utviklet limbisk system ?
eller hva kommer det av ?
Jeg glemmer også bokstaver innimellom - og de glipper i korrekturen også.
En gang blei dosen til doen - noe enkelte ga meg en tilbakemelding på
å takk for den......
Her er mer om doen : http://filter.start.no/embed_click.php?link_id=2058• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-08-07, 23:56 #24
Hehe.....den videosnutten var artig
Som deg, så skriver jeg også utrolig mange feil. Omtrent i hver setning. Det var ikke slik før.....
Har dette noe med lavt stoffkskifte?
Stoffskitfe, stoffskite, stoffsifte osv
-
14-08-07, 09:09 #25
Skikkelig morsom snutt det der, ja
Ang. å taste leif - jeg gjør det hele tiden etter hypotyreosen! Skikkelig koordinerings-problemer
Og Bille: Jeg syns stoffskiten var et betegnende ord!
-
14-08-07, 11:11 #26
Det er utrolig hva som faller på plass når jeg leser i forumet....
Har ikke skjønt hvorfor jeg har begynt å rote sånn når jeg skriver.
Noen ord blir konstant feil (skriver de alltid likt feil), så det må være en feilslutning i hjernen.
-
14-08-07, 20:23 #27
do-videoen: HAHAHA!
jeg har også masse skrive-/lesefeil. må iblant lese et ord bokstav for bokstav for å sjekke om jeg skriver/leser riktig. og jeg skriver touch, ganske drillet i det og, så det er ikke øynene som svikter.. trist
og iblant må jeg lese samme setning / avsnitt flere ganger for jeg faktisk forstår hva som står der ... noen fler?
-
14-08-07, 23:52 #28
Ja!
Leser vanligvis mye bøker, men nå er det blitt slitsomt. Føler meg ukonsentrert, og må som du, mammantileir, lese avsnitt og sider flere ganger for å få med meg handlingen.
Hva er det egentlig som svikter??? Vi er "godt medisinerte" iflg. legene - men går rundt og føler at personligheten endres. Jeg sliter også med å finne rette ord i samtaler (som jeg før ikke ofret en tanke..!)
Dette innlegget er lest over og revidert minst tre ganger - for å få det riktig
Og n'Finn: Ikke bedre med Armour...?
-
15-08-07, 00:00 #29
Ja, det er vanlig for meg også. Må lese opp og opp igjen. Hender jeg gir opp
Opprinnelig skrevet av mammantileir
-
15-08-07, 03:05 #30
En gang i tiden jobbet jeg på legesentre. Jeg satt og skrev på skrivemaskin etter diktafon. Medisinsk latin. Nå kan jeg knapt skrive norsk. Må bruke lang tid. Men det værste er at jeg glemmer hva ord HETER.
F.eks. eg snakket med min søster om et barn som var kidnappet og husket ikke hva det het. "Tatt bort - stjålet - hentet" ????????
Jeg har altid vært en lesehest. (Hvor kommer det utrykket fra?)
Men sliter med å komme meg gjennom bøkene. Ofte forstår jeg rett og slett ikke ordene eller setningene.
Ruth
Lignende tråder
-
Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 14-09-10, 16:57 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Har nå testet ut Armour siden 1 des. 06. - både alene og i kombinasjon med Levaxin.
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 38Siste melding: 01-08-07, 18:01 -
Brukt armour og sluttet?
Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 22-09-06, 00:20
Svar med sitat

Bokmerker