Jeg ser at det går en tråd her om merking av Levaxinboksene. Da føler jeg det passer bra med mitt spørsmål: Er det flere enn meg som har fått overdosesymptomer i form av brystsmerter og til dels smerter i armene?

Jeg har kikket rundt på forumet men har ikke funnet frem til noen som har opplevd dette selv. Jeg begynte med Levaxin sommeren 2004 og fikk straks brystsmerter som holdt meg våken om natten. Dette gikk over da jeg hadde tatt tablettene en stund.

Så fikk jeg de samme problemene etter jul i år. Jeg våknet om natten med krampelignende smerter i brystet. De kunne også være stikkende på hvilken som helst side av brystet. Ble utredet på sykehuset og det var ikke noe galt med hjertet. Både fastlegen og endoen han var i kontakt med ville ikke høre på at det kunne være overdosesymptomer da jeg nevnte det. Men endoen kom med forslag om at jeg kunne slutte med Levaxin for å sjekke om det var det. Og det var helt klart det som var problemet. Etter at jeg sluttet med Levaxin har smertene forsvunnet og jeg har fått tilbake min gamle og dårlige søvn som ikke gjør meg uthvilt på morgenen. Men den er bedre enn ingen søvn.

Samtidig som dette skjedde følte jeg at jeg ble veldig utmattet av fysisk aktivitet og jeg har problemer med å hente meg inn igjen. Migreneanfallene har økt i hyppighet, og jeg har en sinnsyk søthunger. Er det noen som har forslag til hva som har skjedd? Jeg må jo tilbake på medisin for stoffskiftet.

7.juli 06 hadde jeg TSH på 1,2 - T3 på 3,6 (3,5-6,5) og T4 på 18 (11-23).
15.jan 07 var TSH 1,2 og T4 var på 21 (tok ikke T3)
Er ikke T3 alt for lav da? Jeg har også lavt ferritin - 22.

Håpe noen har tid til å svare og gi meg noen gode råd. Kan også nevne at Anti-TPO og TRAS hadde jeg aldri hørt om før jeg begynte å lese på dette forumet. Jeg skjønner at jeg må tak tak i dette selv nå.