Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
29-11-11, 00:01 #1
Noen som har erfaring med å plutselig bli mye dårligere, uten endring i verdier?
Lurer på om noen av dere her inne kan gi meg noen tips eller erfaring på hva dette kan være. I sommer og starten på høsten så følte jeg det gikk fremover. Jeg begynte å drømme om at jeg snart kunne prøve meg litt i jobb igjen. Jeg følte meg mye mer som et menneske, og var så positiv.
Verdiene mine nå er mellom 18 og 19 på FT4 og i øvre skikte på FT3. Var disse verdiene som fikk meg til å føle meg bedre og fikk tro på at dette gikk den rette veien.
Men så begynte det å gå nedover for 1-2 måneder siden. Jeg mistet igjen håret og begynte å verke litt i ledd igjen. Dette har dessverre blitt mye verre siste par ukene. Nå er kroppen min helt råtten. Jeg har fått tørrere hud i ansiktet, jeg verker i hele kroppen. Har faktisk aldri verket så fast over så store deler av kroppen tidligere. Og så er jeg enormt sliten. Musklene kjennes ut som om jeg har vært igjennom skikkelig hardt arbeid. Fysisk føles kroppen min nå like tom som før jeg begynte på medisiner!
Håper virkelig det er midlertidig. Nå har jeg frosset mye, sovnet på sofaen, men i helga hadde jeg en dag hvor jeg var varm. Veldig ubehagelig for en som ikke er vant til det. Hadde samme opplevelse da jeg startet på medisiner.
Hva har jeg gjort annerledes? Jeg økte aktiviteten litt da jeg følte meg bedre, men ikke mye. Bare prøvde bitte litt å leve normalt, men det var langt fra normalt likevel. Så kanskje det er jeg som rett og slett har brukt meg opp? Er jeg noe utbrent av noe slag som gjør at en liten overbelasting gjør at jeg ikke klarer å hente meg inn, men isteden bare blir dårligere og dårligere? Nei, jeg vil ikke tro på ME diagnosen min nå heller. Jeg tror det er stoffskifte, men forstår ikke hvorfor dette skjer?
Noen som har noen tips eller ideer? Jeg har ikke dosert opp medisinene siden slutten av sommeren. Kan kroppen ha blitt vant til dosen og ønske mer?
Sikkert mange rare tanker fra meg, men jeg forstår ikke hvorfor ting er blitt som de er, og jeg er så enormt skuffa for jeg har jo lyst til å leve livet mitt. Jeg ønsker mer av livet mitt en sofaen, PCen og senga. Litt satt på s****en, men det er jo hovedindigriensene i livet mitt. I går prøvde jeg å pusse vinduer på kjøkkenet, kun med spray
, men likevel var det så tungt at jeg gikk bare rett inn og la meg uten å sjekke hvordan det ble, var utslitt og svimmel. Gikk helt rundt for meg.
Lignende tråder
-
Hypnose? Noen med erfaring?
Av marge i forumet Alternativ behandlingSvar: 6Siste melding: 30-03-11, 12:44 -
Noen med erfaring av behandling av T3?
Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-10-09, 18:57 -
Dårligere verdier tross økning av Levaksin
Av Gitte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-08-07, 20:01 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Noen som har erfaring med akupunktur?
Av Ida i forumet Alternativ behandlingSvar: 18Siste melding: 21-04-06, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker