Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Blodprøver og kul
-
23-04-09, 09:19 #1
Blodprøver og kul
Hei!
En trøst at det er flere her som også har noe med kjertelen!
Det ble oppdaget en kul på skjoldbruskkjertelen hos meg etter at jeg gikk en stund med følelse av klump i halsen. Har vært utrolig sliten og trøtt ett års tid nå, frossen, litt deprimert og ikke i slaget. Men mine stoffskifteprøver var visst fine med FT4 på 15 og TSH på 1. Men under ultralyd fant de kulen på skjoldbruskkjertelen samt noen cyster og nå venter jeg på innkalling for ny ultralyd samtidig som de skal ta prøver. Jeg er jo redd det skal være noe skummelt, men legen trøstet meg med at det var det liten sjanse for, at det i verste fall er en godartet kul.
Jeg lurer på om det har skjedd noe med stoffskiftet mitt, i og med at jeg sliter som nevnt ovenfor, lagt på meg selv om prøvene er innefor normalgrensene?
Kan verdiene kanskje være stigende eller synkende i forhold til hva som i utgangspunktet er normalt for meg?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Blodprøver
Av skaye i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 08-09-08, 22:45 -
Jeg har hatt anoreksi, PTSD og nå i det siste lavt stoffskifte
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 43Siste melding: 23-11-06, 15:16 -
Nye blodprøver..
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 18-08-06, 21:59 -
Blodprøver
Av Juva i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 20-06-05, 12:30 -
Blodprøver!
Av Viksi i forumet BlodprøverSvar: 38Siste melding: 17-06-05, 20:16
Svar med sitat
Bokmerker