Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
22-05-05, 14:09 #1
En mnd på 100 mikrogram Levaxin, og merker ingen bedring
Jeg er litt oppgitt akkurat nå (ikke akkurat første gangen siden jeg fikk diagnosen...) Sist jeg var hos legen avtalte vi at jeg skulle komme tilbake når jeg hadde fått utført MR av nyrer (pga smerter - UL viste ingenting), MR av øyne (tidvis smerter bak øyet og ser uklart stort sett hele tiden) og besøk hos reumatolog pga alle leddsmertene. Jeg skulle også prøve igjen å trappe opp til 100 mikrogram Levaxin.
Fikk brev fra reumatologen (privat) om at jeg fikk time 22. august. Time til MR har jeg enda ikke fått, fordi jeg var blitt lagt i bunken med B-pasienter. Snakket med røntgen og de hadde så vanvittig trykk der for tiden at ting tok tid.
Er 100 % sykemeldt ut mai.
Jeg føler at det er dumt å komme rennende til legen igjen uten at jeg har fått gjort noen av de undersøkelsene jeg skulle, men jeg kan da ikke gå sånn til over sommeren heller.
Å begynne i jobb igjen er uaktuelt, for sånn som jeg er nå fungerer det så vidt å komme seg gjennom dagene hjemme med to små barn. Enhver anstrengelse utover de vanlige gjøremålene er nok til at jeg går helt i kjelleren. 17.mai feiringen var en lidelse, etter et par timer var jeg så sliten at jeg måtte hjem og sove. (sikkert mye pga alt stresset på morgenen før vi kom oss avgårde). Leddsmertene kommer med jevne mellomrom, og jeg er utrolig stiv i ryggen. Det er så ille at jeg får vondt når jeg trekker pusten dypt; føles som om jeg har et stramt korsett på meg.
Nå har jeg gått en mnd på 100 mikrogram Levaxin, og merker ingen bedring - heller forverring av alle de merkelige symptomene jeg har . (Uttrykket "Er det ikke det ene, så er det det andre" passer veldig godt til meg
)
Jeg bør vel bare bestille meg en ny time, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal be om...For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
22-05-05, 14:15 #2
En liten smiley til deg!
Ikke kjekt når ting ikke er som det skal, og det vet vel vi med stoffkskifte problemer mye om... så tenkte jeg skulle gi deg en liten smiley:
så kanskje det hjelper pittelitt i dag ihvertfall!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
22-05-05, 15:59 #3Gjest
Tusen takk, det var veldig koselig av deg! Og det hjalp på humøret
-
22-05-05, 16:11 #4
Beklager, glemte selvfølgelig å logge meg inn...
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
22-05-05, 17:24 #5
Du kan prøve ut om det er binyrene som gir disse (thypisk binyre)-symptomer ved å smøre på deg, på en arm eller lign. , 2-3 cm hydrokortisonkrem alle 4 timer og se om du merker foranding på symptomene. Gjøres bare en uke for å teste, selvsagt.
Og spis nok salt.
nora
Lignende tråder
-
Finnes det ingen annen måte enn Levaxin for å øke ft4?
Av bambi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 09-05-08, 14:25 -
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31 -
Armour-hvor lang tid før man merker ev bedring`?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-10-07, 18:02 -
Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
Av Ruth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
Av mona? i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 18-05-05, 22:06
Svar med sitat
Bokmerker