Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
22-04-07, 23:18 #1
hvorfor har jeg fått hjertebank når jeg sluttet med levaxin?
etter å ha hatt Hashimotos thyreoditt i 10 år har jeg nå fått diagnosen Graves...
prøveresultatene mine er i skyene og jeg ble tatt av Levaxinen umiddelbart
TSH = <0,03
fT4 = 41
fT3 = 19
nå har jeg vært 2 dager uten Levaxin og har fått skikkelig hjertebank... vil det roe seg nå etterhvert?
hvorfor har jeg fått det nå? trodde jeg ville bli lavere nå jeg da???
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
23-04-07, 13:27 #2
Det er det høye stoffskiftet som gir hjertebank. Og du har HØYT stoffskifte. Det tar tid før symptomer som hjertebank gir seg fordi det tar tid før hormonnivået i blodet synker. Selv om du har sluttet med Levaxin vil det kanskje ta uker før dette gir seg. Når jeg fikk diagnosen Graves hadde jeg TSH 0,01, fT4 52, fT3 23. Jeg fikk da betablokk tablett for å senke pulsen. Og selv med det tok det tid før hjertebanken ga seg. Jeg kan huske mange søvnløse netter med mye hjertebank... Hvordan er formen ellers? Hva slags behandling får du ellers? Neo Mercazole?
God bedring
-
23-04-07, 13:44 #3
har netopp fått ny diagnose.
har hatt hypothyreose i 10 år og gått på levaxin.
ble nå tatt av alle medisiner for å se utviklingen uten i noen uker.
poenget er at hjertebanken har blitt merkbart verre nå et par dager etter at levaxinen er tatt bort... hadde ikke merkbar hjertebank på dette stadiet med levaxin.
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
23-04-07, 16:33 #4
Jeg har hjertebank både når jeg er høy og når jeg er lav. Virker som om det ikke er logikk i det hos meg i hverfall.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-04-07, 18:12 #5
Det har jeg og. Det arter seg kanskje mer kom hjerte-KLAPP når jeg er lav, for det kommer selv om pulsen er lav
-
03-05-07, 21:40 #6
ikke gir det seg heller.... et par uker siden jeg kuttet Levaxinen men hjertegaloppen gir seg visst ikke med det første
regner med at det betyr at jeg ikke er på veg nedover med det første?
og at vegen tilbake til medisinering er relativt kort?
dvs over til Noe-merkanzol da... denne gangen
Lignende tråder
-
Hvorfor blir noen helt friske av kun levaxin?
Av gutt_81 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 28-05-07, 17:05 -
Brukt armour og sluttet?
Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 22-09-06, 00:20
Svar med sitat
Bokmerker