Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
25-03-07, 20:44 #1
Jeg blir dårligere - flere symptomer når jeg spiser snop, som sjokolade og smågodt.
jeg spiser snop, som sjokolade og smågodt.
noen som vet hvorfor?
jeg blir skikkelig tiltaksløs slapp ukonsentrert og surrete oppi hodetHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
25-03-07, 21:15 #2
Dette har nok med blodsukkerreguleringen å gjøre. Om du spiser mye søtt, går blodsukkeret ditt fort opp, så må kroppen lage mye insulin raskt, som så får blodsukkeret raskt ned igjen. Og da lenger ned enn det var i utgangspunktet. Da får du økt sukkerbehov, og så er du inne i en vond sirkel.
Jeg anbefaler deg å lese boka Bedre uten brød. Ikke la deg skremme av tittelen. Det er grundig skrevet om livsstilssykdommer og kostholdsendringer som kan korrigere eller holde i sjakk mange av dem.
-
25-03-07, 21:39 #3
De sier også at det har med antistoffene å gjøre, karbo øker antistoffene. Men du hadde jo ikke natistoffer.
Og smye sukker øker også drastisk behovet for cortisol. man får et riktigere hormonnivå uten sukker.
-
27-03-07, 18:34 #4
ikke så rart. sukker er ikke bra for noen, og mange reagerer med slapphet istedetfor å bli gira.
Lignende tråder
-
Friske kroppsbyggere spiser stoffskiftemedisiner
Av Moxa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 10Siste melding: 28-12-09, 00:32 -
Binyre vennlig sjokolade
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-12-09, 13:01 -
Forverring av symptomer etter flere ok år. Hva skjer?
Av Susa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 22-11-09, 22:53 -
Blir bare dårligere av medisin :(
Av b-e-a i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 10-10-07, 13:57 -
snegler som spiser kattemat
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 14-12-06, 21:12
Svar med sitat
Bokmerker