Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    45
    Meldinger
    278

Standard prøvr meg på et inleg som ikke hører til her,kan noen hjelpe

har opperert i ankelen benyttet meg av frittsykehus valg siden det er så lang vente tid her.
    det viste seg at den første gipsen ble for trang etterhvert så da ringte jeg mitt lokalsykehus for å få ny gips, og jeg fikk ny gips av en turnuslege.
    dagen etterpå viste det seg at de hadde gipset foten i feil vinkel, javel
    så reiste jeg inn og fikk ny gips etter å ha ventet på venterommet 5 timer,ble igjen gipset av en annen turnuslege, dagen etter det viste det seg at også denne var gipset feil.
    ringte igjen og krevde å få en lege som kunne det, og visste hva han gjorde for nå begynnte jeg å bli irritert, ja jeg skulle få komme til en ortoped sa han, skulle komme kl 9 dagen etter så jeg slapp og vente.
    jeg kom kl 9 og fikk beskjed at jeg måtte vente, hun visste ikke hvor lenge men det ble nok noen timer, ble skikkelig forbannet og forklarte at jeg har 2 små barn som er syke og at jeg ikke har barnevakt i mange timer. fikk da til svar at det var ikke dems problem, jeg kunne jo spørre noen naboer eller noen som bodde i nærheten,hun var skikkelig grusom hun sykepleieren.
    etter 3 timer kom jeg inn til en asistent lege,så ikke noe til han ortopeden som de lovte meg.
    så nå har jeg ny gips vet ikke om den er riktig før den er tørket ordentlig i morra.
    nå har jeg brukt 500 kr i egenandel på taxi fordi de legene ikke klarer å gjøre jobben sin.
    så fikk jeg i posten i dag time til kontroll og ny gips til mandag, hos en turnuslege, men hallooooo jeg klarer ikke stole på de her turnus legene etter alt dette styret.
    hva skal jeg gjøre?
    kan jeg ta kontakt med ortopedisk og forklare de hvordan behandling jeg har fått,og be om kontroller der i stedenfor på skadepoliklinikken?
    vurderer å klage til pasient ombudet
    rikke med 2 små
    Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
    Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg ville klagd til pasientombudet om jeg var deg. Da vil klagen bli sendt videre til ansvarlig leder ved ortopedisk/kirurgisk avd og de vil m åtte uttale seg om ( feil) behandlingen du har fått.

Lykke til

Lignende tråder

1. Vet ikke om jeg kan ha lavt stoffskifte?
    Av mammamari i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 15-10-08, 10:25
  2. Noen som kan hjelpe??
    Av Tinamina i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 25-09-08, 01:23
  3. Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
    Av Veronica i forumet Blodprøver
    Svar: 8
    Siste melding: 19-08-08, 09:23
  4. Noen som kan hjelpe?
    Av stine i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 27
    Siste melding: 28-10-07, 19:36
  5. Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
    Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 21
    Siste melding: 01-05-07, 21:19

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn