Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
02-12-11, 12:54 #1
Bra på høsten og vinteren
Jeg lurer på om dere som sliter med binyreproblemer er bedre på høsten og vinteren?
Jeg har mistanke om at jeg sliter med binyrene, har nesten alle symptom. Jeg er stygg dårlig når våren kommer og blir ikke bedre før høsten og vinteren. Legene bare rister på hode av meg.... Hadde vært moro å høre om flere har det sånn og er isåfall noen som vet hvorfor?
Jeg tror selv det er varmen og alt lyset jeg reagerer på.
-
02-12-11, 15:06 #2
Sv: Bra på høsten og vinteren
Nej, jeg har altid været lige omvendt. Tydeligt bedre, jo mere lys og varme, der er omkring mig ... Har i perioder ligefrem haft det som om, mit liv først gik i gang, når det blev maj

Jeg tænker på, om den ekstra mængde lys i forår og sommer måske er for meget for dig, fordi du har overbelastede binyrer? Måske skal du have mindre medicin om sommeren. Det plejer godt nok at blive formuleret anderledes herinde, nemlig: Man må ha mere om vinteren ...
Nielsigne
Redigert: Ser nu i din tråd
hvor lille en dosis, du får - og at du ikke synes, det virker noget videre. Måske bør du ha en anden form for medicin? Bare en tanke.
Dette lyder jo lidt mærkeligt i betragtning af dine symptomer:
Lignende tråder
-
Værre om vinteren?
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 16-12-10, 13:09 -
Diagnose lavt stoffskifte (med autoimmun betennelse) høsten 2002
Av Lisa61 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 44Siste melding: 04-11-10, 12:11 -
Jeg gleder meg sånn til høsten...
Av Anne Ma i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 10Siste melding: 01-09-06, 22:22
Svar med sitat

Bokmerker