Side 6 av 7 Først 1234567 Siste
Viser søkeresultater 51 til 60 av 69
    madonna Gjest

Standard

Er du sykemeldt lissa? Eller hjemmeværende?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

tja... jeg er masterstudent faktisk...
    men jeg har litt lite å gjøre for tida siden jeg mangler noen duppedingser til prosjektet mitt...

i tillegg har jeg bare barnehage til minsten 2 dager i uka, så jeg sitter mye hjemme og arbeider... når jeg ikke sover da!

sykemelding er ikke noe for meg, for jeg har ikke jobbet på 5 år. den lønna jeg hadde gikk ikke å leve av, så jeg startet å studere.
    dermed kunne jeg ikke sykemelde meg, for det har jo ikke studenter rett på...

hadde jeg hatt to jobber så kunne jeg greitt ha blitt sykemeldt fra den ene og fortsatt i den andre, men siden den ene jobben min var å være student, måtte jeg bare slutte i jobben. jeg klarte ikke begge deler, og kunne ikke leve at 150000,- brutto ved full jobb... merkelig nok!

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    63

Standard

Jeg føler meg uvel når jeg drikker trakter kaffe, pulver er tingen for meg. Men... blir ikke våken av noen type kaffe. Kan drikke mye rett før jeg legger meg men sover likevel som en bjørn zzzz

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av noengangererdetallright
    Jeg føler meg uvel når jeg drikker trakter kaffe, pulver er tingen for meg. Men... blir ikke våken av noen type kaffe. Kan drikke mye rett før jeg legger meg men sover likevel som en bjørn zzzz
    he he... den der har jeg også... eneste fordelen med et enormt søvnbehov... ikke engang koffein kan hindre min nattesøvn!

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard Kaffe?

Jeg er veldig ofte svimmel og fjern. Begynner å lure på om det er kaffeen som har skylda. Håper ikke, for jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten kaffe. Noen som har lignende erfaringer?

Har lest noe om at kaffe kan ha betydninf for blodtrykket, men er det når man har høyt eller lavt blodtrykk at kaffe er bra? Noen som vet?

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Uff ja tanken har slått meg også.Men så er det litt oppkvikkendes også.særlig på ettermiddagen når jeg er overtrøtt og må ha en pause.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard

Jeg drikker ALDRI kaffe. men er både svimmel og "tåkete"...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

jeg er svimmer og tåkete og fjern både med og uten kaffe... eneste forskjellen er at jeg er mindre trøtt med kaffe enn uten

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg har det som Lissa
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Når jeg har vært på det værste med lavt stoffskifte har jeg drukket kaffe for å kunne holde ut. Ble våken av det, men ikke svimmel.

Side 6 av 7 Først 1234567 Siste

Lignende tråder

1. jobbe med hva og hvordan?
    Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 13-02-10, 04:41
  2. Hvordan går jeg frem?
    Av gevega i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 10-03-09, 09:11
  3. Hvordan får jeg T3 op?
    Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifte