Side 5 av 11 Først 1234567891011 Siste
Viser søkeresultater 41 til 50 av 101
    Medlem siden
    Sep 2006
    Meldinger
    23

Standard

Så godt å høre at det hjelper, for jeg har nesten lyst til å gi opp her jeg sitter. Har bare brukt Armour siden i slutten av november - men formen har siden da bare gått nedover Vet jeg må gi det tid, men hvor lang tid tok det før dere merket bedring?? Tror nok kanskje jeg begynte med for lav dose også: 30 m g i 2 1/2 uker, så 60 mg i 1 uke, 75 mg i 1 uke og nå tar jeg 90 mg (1 1/2 grain).

Medlem siden
    Sep 2006
    Meldinger
    23

Standard

Så godt å høre at det hjelper, for jeg har nesten lyst til å gi opp her jeg sitter. Har bare brukt Armour siden i slutten av november - men formen har siden da bare gått nedover Vet jeg må gi det tid, men hvor lang tid tok det før dere merket bedring?? Tror nok kanskje jeg begynte med for lav dose også: 30 m g i 2 1/2 uker, så 60 mg i 1 uke, 75 mg i 1 uke og nå tar jeg 90 mg (1 1/2 grain).

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Har forespurt fastlegen min om hun kunne skrive ut Armour,men nei da.Ser rett igjennom meg gitt.
    Skulle like om ho tok seg en tur inn på forumet her og kikka.

Tror ikke Levaxin virker som det skal.Når jeg er overmedisinert så føler jeg meg tipp topp.Da har jeg gjerne spist 0,2mg.

En gang var det en Dansk doktor her som prøvde med 0,2 og 0,3 annen hver dag,men det var ingen endring.Er det ikke på tide å prøve noe annet da?Denne jula har vært fæl.Mitt nyttårs fortsett må være å få utskreve Armour.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Har forespurt fastlegen min om hun kunne skrive ut Armour,men nei da.Ser rett igjennom meg gitt.
    Skulle like om ho tok seg en tur inn på forumet her og kikka.

Tror ikke Levaxin virker som det skal.Når jeg er overmedisinert så føler jeg meg tipp topp.Da har jeg gjerne spist 0,2mg.

En gang var det en Dansk doktor her som prøvde med 0,2 og 0,3 annen hver dag,men det var ingen endring.Er det ikke på tide å prøve noe annet da?Denne jula har vært fæl.Mitt nyttårs fortsett må være å få utskreve Armour.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Til Nett

For meg tok det ca. 3 uker før jeg merket effekt av Armour. Da brukte jeg 4 gain. Måtte ha det før jeg i det hele tatt merket noe som helst.

Til Lindalorrain

Det går an å bestille Armour på nettet dersom legen din fortsetter å være like vrang. Kanskje de skal fortelle legen det det kan hende han heller vil skrive det ut selv og ha litt kontroll med hvor mye du bruker enn at du må styre det selv.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Til Nett

For meg tok det ca. 3 uker før jeg merket effekt av Armour. Da brukte jeg 4 gain. Måtte ha det før jeg i det hele tatt merket noe som helst.

Til Lindalorrain

Det går an å bestille Armour på nettet dersom legen din fortsetter å være like vrang. Kanskje de skal fortelle legen det det kan hende han heller vil skrive det ut selv og ha litt kontroll med hvor mye du bruker enn at du må styre det selv.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Det ante jeg ikke.Ja det er vel best å prøve å sammarbeide med øvrigheta.Men tusen takk for tipset.Har hatt problemer lenge med motløshet og vektproblemer.Ikke enkelt når man ikke finner energien til å ta fatt på problemene. :(

Det er så godt å gå inn her på forumet og lese om andre i samme situasjon. ,det letter en hel del.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Det ante jeg ikke.Ja det er vel best å prøve å sammarbeide med øvrigheta.Men tusen takk for tipset.Har hatt problemer lenge med motløshet og vektproblemer.Ikke enkelt når man ikke finner energien til å ta fatt på problemene. :(

Det er så godt å gå inn her på forumet og lese om andre i samme situasjon. ,det letter en hel del.

Medlem siden
    Dec 2006
    Meldinger
    14

Standard

Det med pukkelen lurer jeg også på....er det oppe i nakken ? Altså over skulderblar i overgangen til nakken? Der har jeg hatt en kul/pukkel i mange år
    Jeg er ny her men enda ikke fått påvisst noe galt med stoffskiftet. Har tatt blodprøver av stoffskiftet flere ganger de siste årene og fått til svar fra legen at de ser bra ut.

Medlem siden
    Dec 2006
    Meldinger
    14

Standard

Det med pukkelen lurer jeg også på....er det oppe i nakken ? Altså over skulderblar i overgangen til nakken? Der har jeg hatt en kul/pukkel i mange år
    Jeg er ny her men enda ikke fått påvisst noe galt med stoffskiftet. Har tatt blodprøver av stoffskiftet flere ganger de siste årene og fått til svar fra legen at de ser bra ut.

Side 5 av 11 Først 1234567891011 Siste

Lignende tråder

1. Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
    Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdom
    Svar: 2
    Siste melding: 21-03-13, 11:55
  2. Var veldig hyggelig å treffe dere!
    Av Carro i forumet Thyroidea og kunst!
    Svar: 5
    Siste melding: 30-09-09, 19:07
  3. Andre i Bergen med hypothyreose?
    Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 0
    Siste melding: 15-04-09, 22:06
  4. Svar: 6
    Siste melding: 08-09-07, 11:18
  5. hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
    Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 13-11-06, 12:53

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn