Viser søkeresultater 371 til 380 av 612
Hybrid View
-
16-10-06, 20:58 #1
jeg har også dette..
tror det er kjertelen vi kjenner innimellom! :(
ganske irriterende å være så tranghalsa. tror kjertelen hovner oppinnimellom... det er ikke like ille hele tiden hos meg i alle fall.Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
17-10-06, 08:07 #2
Kjenner meg igjen i det dere skriver; tranghalsa, ubehagelig å svelge iblandt, kremting, fölelse av at den vokser iblandt, trykkfölelse, slimete av og til, halsvondt, ja det meste
Fikk konstantert hypotyreose i april 06
Carpe diem
-
17-10-06, 16:10 #3
Man kan også kjenne myxødem på stemmebånd. Kan bli mye kremting uten at det egentlig er andre behov for det enn at man syns det er noe der. Sånn for å klare stemmen litt.
Myxødem er hud som har lavere utskifingstakt av proteiner og den blir da deigaktig, bleik og vannfyllt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-04-06, 23:06 #4
Hei jeg vet ikke svar på ditt spørsmål men men mensen er også rar hos meg, er der i kansje 2 eller 3 dager. Og så he he litt rart men jeg synes det er ekkelt og tør ikke si det til legen en gang selv om det er veeeeeldig vondt puppene vokser de blir stein harde og er megavonde kjennes ut som de skal sprenge dette i ca 2 uker før jeg får mensen da den er over så synker puppene blir mindre :,( Synes dette er veldig ekkelt fint om noen andre kjenner til det samme eller er det meg det er noe galt med uff :,( Litt flaut
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
23-04-06, 01:39 #5
Mensen min blir bare mer og mer uregelmessig. Jeg har ikke mistet den, men den forskyver seg hele tiden. Og jeg som var som et urverk, var alltid på tiden før.. :( Jeg har PMS symptomer også, det kom også når kroppen ble totalt nedslitt og trett...
Alt vi må finne oss i
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-04-06, 09:16 #6
Jeg bruker p-piller, Jasmin med 28 tabl. så jeg slipper å huske å begynne igjen etter en ukes opphold
Virker bra for meg, uten ømme bryster og menssmerter :P Men det er kanskje ikke så lurt å tilføre kroppen hormoner når den er i ulage med andre
-
26-04-06, 14:06 #7
Jeg har vaert paa thyrax i over ett aar naa, og har nesten ikke hatt mens siden jeg startet.
Jeg bruker Marvelon (p-piller) og selv i oppholds uken kommer det nesten ingen ting.
Er jeg "heldig" blir det kanskje en halv dag med noen "spor" (hehe, hoeres delekat ut;) )
Jeg kommer til aa snakke med legen min om dette, for det er litt skremmende egentlig... det med fertilitet etc...
-
15-12-06, 21:38 #8
UTLEVERING AV JOURNAL FRA FORRIGE LEGE KAN MAN UNNGÃ… DET?
Legen har igjen begynt å mase om den forrige journalen min, hvilken lege jeg har gått til før etc. Er det noen måte å forhindre at han får den. Kan jeg nekte?
-
18-12-06, 21:34 #9
Før så eide legene journalen, men nå er det deg.
Men hva du skal påberope deg? Start å lete i pasientrettighetsloven, men det er flere andre lover som kommer inn....
Noen som husker?
-
18-12-06, 21:37 #10
Takk skal du ha Nora.!
Dersom jeg lar være å ta medisiner en dag går jeg ned med 4 tall på T4.( dette har jeg regnet ut et par ganger da jeg har hatt for høyt stoffskifte). Nå var ikke legen helt fornøyd sist, mente det var VELDIG høyt med T4 på 32. Det er jo høyt, men han skulle bare visst...hvor høyt det har vært.
Så tenker jeg at dersom jeg tar samme dose men annen hver dag så vil det da kanskje ikke bli høyere enn sånn ca.T4 på 22 for da fungerer jeg veldig bra. Jeg vil jo gå tilbake til det den dagen jeg ikke tar medisin om dere skjønner.
Hadde vært interessant å høre noen andres tanker om dette.
Jeg er så redd for at legen skal "ta fra meg " Armouren at jeg lar være å ta medisin i minst 3 dager før blodprøvesjekk for at det ikke skal være for høyt.
Har prøvd med lavere dose, men det fungerte ikke da var jeg bare trøtt.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat

Bokmerker