Viser søkeresultater 21 til 30 av 34
Threaded View
-
07-02-10, 08:37 #1
Sliter så veldig med konsentrasjon og hukommelse
Jeg fikk betennelse i skjoldbruskkjertelen etter endt svangerskap for 6 mnd siden, men har i flere år fått oppfølging for stoffskifte pga at jeg lager disse antistoffene........
Iallefall ble stoffskifte høyt for så å synke igjen. Nå er det lavt. Begynte på Levaxin for ca 4 mnd siden. Startet på 50 microg 1 gang daglig. Ved forrige måling var stoffskifte lavt igjen og nå tar jeg 75 microg daglig.
Jeg er ikke inne i disse verdiene
ser at mange her er det og dere er kjempe flinke som følger med 
Jeg har mange av symptomene på lavt stoffskifte og akkurat nå føler jeg meg bare depp......vil bare ha tilbake gamle meg. Føler meg alltid uopplagt, trøtt, svimmel, vondt i hodet, press i hodet/ansiktet......øresus.....sviende øyne.....vonde ledd.....ja you name it! Slitsomt! Men det verste er hvor dårlig hukommelse jeg har. Korttidsminnet er helt ille. Og konsentrasjonen er ikke bra. Jeg henger ikke med. Klarer ikke å ta inn over meg lange setninger osv. Jeg er en passe smart person, gode ressurser og godt intellekt. Men akkurat nå føler jeg meg bare dum!
Huff, jeg er ny her og nå bare klager jeg......men ble så glad da jeg fant dette forumet for da kan jeg kanskje på tilbakemeldinger og dele erfaringer. Hypothyreosen er så ny for meg så jeg kjenner på alle syptomene og holder på å bli sprøøøø
Well, det var min klgerunde...sorry måtte bare ha det ut
Jeg er vel ikke alene om å bekymre meg over mine kognitive funksjoner? Blir det bedre etterhvert?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hvorfor har jeg fortsatt symptomer når prøvene er normale?
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-01-10, 08:50 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker