Viser søkeresultater 21 til 22 av 22
Threaded View
-
21-11-08, 22:12 #1
Thyra nr.4/08 Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8
Nytt blad i dag. Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8.
Er det flere enn meg som syns dette var trist å lese..syns det lå unødig kritikk der,for er vel stor sjanse for det er oss det er tenkt på?
Jeg hadde aldri kommet så langt med å forstå ting, hvis jeg bare hadde hatt informasjon fra "ansvarlige"(hva det nå menes med det)hold.Og jeg har ikke møtt guruer inne her,jeg.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Thyra nr.4/08 Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8
Av gunnda i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 21Siste melding: 24-01-10, 22:59 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Thyra-dagen" i -06....
Av Tiffen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 14Siste melding: 20-11-07, 12:31

Svar med sitat

Bokmerker