Side 3 av 15 Først 123456789101112131415 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 143

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har gått ned 1 kg pr. uke i det siste. Jeg er nøye med hva jeg spiser i uka, men tillater meg en dag hvor jeg spiser alt jeg vil. Ellers så prøver jeg å trene litt hver dag, noen dager blir det bare tur, men det er jo trening det og. Ellers så tror jeg at det med stoffskifte og tempeatur er viktig. For meg tror jeg at Armouren har vært en viktig faktor har hørt om andre også som har gått ned etter at de begynte på den.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

1 kg pr uke er veldig mye. Mange anbefalinger går på 1/2 kg i uka. Men dette er jo kjempebra for deg. Noe som er like viktig og kan være litt vanskelig, er å holde vekta nede - å få den stabilisert, tror jeg.

Men det kan jo se ut som om Armouren hjelper deg. Håper det. Hvis jeg spiser hva jeg vil en dag i uka, så klarer jeg ikke å gå ned, men kan kanskje stå på det jeg allerede har kommet ned på. Og i begge tilfeller må jeg uansett trene temmelig mye, samt gå turer. Men hos meg har kiloene sittet som granitt. Huff og huff ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    60

Standard Dårlig forbrenning = for lite proteiner i kostholdet?

Selv om jeg har gått ned 20 kg. (...uten å være på slank) siden jeg begynte på Armour (og på tross av to svangerskap), tror jeg trivselsvekta mi tilsvarer ca. 10 kg mindre enn hva jeg er i dag. Fikk nettopp utført en hårmineralanalyse (alt de viste var navn, kjønn og alder), og resultatet viste at jeg hadde ( i tillegg til lavt stoffskifte og trette binyrer) lav forbrenning. Tipset for å speede opp forbrenningen var i følge rapporten, å kutte ned på fett, kutte helt ut raffinerte karbohydrater, og sørge for at hvert måltid bestod av min. 40% proteiner (tror dette svarer nokså godt til Lindbergs teorier?).

Ellers må jeg bare si at en hårmineralanalyse virkelig er å anbefale for alle - helt smertefritt, klargjørende og med langt bedre råd i fht. å rette på ubalanser/mangler/overskudd enn en får både hos fastlegen og spes. her til lands! (Dette burde vel kanskje ha vært en egen tråd )

Mvh
    Siri Ann
    En solskinnshistorie?
    No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..

Hei..

Er så heldig at jeg skal gifte meg neste år.. september 07.

Men jeg orker bare ikke starte med forberedelsene.. har endelig fått sendt ut en mail med forespørsel på lokale etc..

Takk og lov for at jeg har en snill snill lillesøster som skal hjelpe med med dette. hadde egentlig bare lyst til å utsette alt sammen.

men nå har jeg i allefall kommet meg igang så kanskje jeg blir en annstending kvinne om 1 år.. hihi

Klem fra slitne meg

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Lykke til med bryllupet på forhånd ;)

Har tenkt litt hvis du ikke orker forberedelsene, hva med et litt uvanlig bryllup?

Reise bort og gifte seg et spesielt sted? Gifte seg et litt spesielt sted i Norge? Kun be noen veldig få av de nærmeste, feire med måtehold?

Har sett noen gifte seg i forbindelse med en spesiell interesse de har. F.eks. dykkere på havets bunn. Fjellklatrere på en fjelltopp.

Bruk heller pengene på et stort bryllup til et cruise, og la kapteinen gifte dere der (hvis de fremdeles har tillatelse til dette, eller så får dere spandere cruise på fogden også ;) ) Da får dere bryllup og bryllupsreie i en og samme pakke.

Nei, forresten, ikke gjør det. Cruise-skip forurenser visst noe så forferdelig.

Men du skjønner hva jeg mener? Finn på noe som passer for dere, slik at det ikke blir brudd pga frustrasjonene over alt det man ikke makter av forberedelser.

Lykke til og til lykke ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard Må bare fortelle

Nå har jeg i 3 uker vært skikkelig flink og bare drukket vann/farris. ikke noe brus eller kaffe eller melk eller noe som helst og jeg føler meg SÃ… mye bedre enn jeg har gjort på lenge....

Er våken og opplagt. selv etter 8 timer på jobb har jeg energi til og gjøre ting på kvelden som og reise vekk på besøk. gå på kino og vaske huset.

Har i denne uken hatt samboerens 3 unger + 3 hunder i huset og klarer ennå og fungere.

Jeg har som sagt hatt symptomer LENGE før jeg begynte på medisiner og frem til 3 uker siden..

SÅ ET LITE TIPS.... PRØV I EN PERIODE OG DRIKK BARE VANN

Kan være søtningsmiddelet i lightbrus vi reagerer på. Hadde hodepine etc i 2 dager mens etter et har dette gått som en drøm.....

Jeg er ikke noe vannmenneske mens nå drikker jeg 1 1/2 liter på jobb. har en flaske 0.6 l stående ved siden av meg som jeg skyller nedpå.

Dette har i allefall fått meg til og ha det mye bedre enn jeg har hatt på mange år.

klem til alle.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Så fint å høre at du har det så bra Grynet

Det må jeg prøve tror jeg! God inspirasjon å høre de gode tingene Takk!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

madonna Gjest

Standard

så bra Det er verdt forsøket Drikker du te uten søtningsmiddel?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Ja jeg har brukt litt suketter, men ikke mange...

Men jeg drikker ikke så mye te akkurat nå. hatt 2 kopper på 3 uker så merker ikke noe på det egentlig. jeg drakk i allefall 1 liter med light brus om dagen...

Så og si alle mine symptomer er er borte. verking i ledd og muskler, tunge armer og ben. lyst til og sove hele tiden tåkehodet.. (er litt ennå da, men det har jeg alltid vært) hehe..

får se hva som skjer videre. har også gått ned 2 kilo på 1 1/2 uke.. weeeee

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Side 3 av 15 Først 123456789101112131415 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 8
    Siste melding: 26-02-08, 04:12
  2. endokrinologmøte mars 07england mm
    Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 0
    Siste melding: 17-04-07, 18:32
  3. polaråret åpnet 1.mars 07
    Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 5
    Siste melding: 01-03-07, 23:33
  4. Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
    Av mona? i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 2
    Siste melding: 18-05-05, 22:06

Søkeord for denne tråden

Bokmerker