Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
    Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    42

Standard

Eggløsning på frokostbordet den var god n'Finn!!

Takk for informativt svar!!

Jeg har en misstanke om at det er levaxinen jeg ikke tåler - etter å ha tenkt gjennom det siste året x antall ganger i det siste så er nok det konklusjonen ja - eller at kroppen ikke tåler en høy FT4 eller FT3 - eller en kombinasjon.

Jeg slet med disse smertene frem til uken etter at jeg sluttet med levaxin - i begynelsen av desember 06. 14 dager etter at jeg sluttet med Levaxin og samtidig begynte på 1/2 grain armour var FT4 nede i 5 - og alle smerter var borte, men formen var jo langt fra god!! Smertene kom sakte men sikkert tilbake nå i våres - samtidig som jeg begynte med en liten dose levaxin og det igjenn førte jo til at FT4 gikk opp til over 15 - og formen/hodet ble betraktelig bedre!!

Den dosen jeg bruker nå har jeg gått på siden begynnelsen av juli!!

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    hordaland
    Meldinger
    152

Standard

Ikke misforstå meg, men jeg blir faktisk lettet når jeg leser om glemsomheten deres. Dette er ting som jeg daglig sliter med, og som jeg
    mistenker for å være demens. Til tider gruer jeg meg for å delta i samtaler, fordi jeg ikke husker ting eller ikke skjønner. Kjenner meg også igjen i bilkjøringen - hvilken vei i kryss osv. Huff
    Sliten
    Forkjølt!!
    Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
    • Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Misforstår deg ikke coffefe, men gjennkjenner symptomet.
    Det er helt typisk med "ullhjerne" "tåkehjerne" osv.
    Det har jeg hatt fra før jeg fikk diagnosen. Har ikke merket bedring på dette uansett behandling jeg har brukt. Er ikke blitt verre, heller litt bedre i det siste, men ikke nok iallfall.
    Det er nok bare å akseptere det å si til seg selv at en er som en er og ikke som en burde være.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    177

Standard

Ang å ikke tåle Levaxin. Jeg gjør nok mest sannsynlig ikke det. Var hos lege igjen i går. Sluttet på Levaxin i april og begynte med Armour i juni. Når vi nå ser på prøvene mine over tid, så nesten 3doblet anti-stoffene mine seg da jeg tok Levaxin. Av en eller annen grunn gikk også Tsh opp og ikke ned. + at jeg fikk masse vann i kroppen og gikk mye opp i vekt.

Nå er anti-tpo halvert (til 490) og tsh på vei ned. Kjenner meg klarere i hodet og mer våken.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Håper legen din er voksen nok til å stå for dette overfor sine mer strie kolleger......
    Så fint at du kommer deg !
    Saksøk dem ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hva gjør jeg nå?
    Av vekten02 i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 10
    Siste melding: 11-12-07, 21:20
  2. Hva gjør jeg nå?
    Av munch i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 24-09-07, 22:42
  3. Trenger tips til videre utredning
    Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 04-08-07, 10:17
  4. kan ting aksellerere sånn helt uten videre?
    Av Lissa i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 17-07-07, 16:01

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn