Viser søkeresultater 11 til 20 av 32
Hybrid View
-
04-04-13, 16:53 #1
Sv: Erfa/Armour hos fastlegen
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
04-04-13, 21:43 #2
Sv: Erfa/Armour hos fastlegen
Jeg skal prøve å skrive ned det jeg kommer over til timen. Men jeg regner med at han begynner å spørre meg for å teste meg. Hvordan søker han? Og hvor får jeg tak i medisinen? Mange dumme spørsmål her men jeg vil bare være ordentlig forberett til timen
-
04-04-13, 22:11 #3
Re: Erfa/Armour hos fastlegen
Hei
Erfa (fra kanada) eller armour thyroid må legen skrive ut som/på godkjennings vedtak. Tror det heter det? Han sender en e-resept til apoteket, du ber de sende det inn til godkjenning og det tar max 5 arbeidsdager før de sms er deg og ber deg hente medisin.
Vet ikke hvor du bor, men de kan dette på Boots apoteket på *Oslo s. Jeg har fått det flere plasser i landet.
Skriv opp/print ut og forbered deg så godt du kan og forstår. Vi her inne som har gått foran har også stått med luen i hånden og etterhvert fått mer kunnskap og ikke mins vilje til eget bidrag. Veien blir til mens vi snubbler oss fremover, men du skal vite at det fungere.
Lykke til du
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Från Armour & Erfa till Thyroid-S
Av Catherine346 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 11-05-12, 14:54 -
Erfa vs. Armour
Av Pluto i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 23-06-11, 14:56 -
Løse opp Armour/erfa i munnen....
Av knokkel i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 23-10-10, 13:13 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51

Svar med sitat
Bokmerker