Viser søkeresultater 161 til 170 av 612
Threaded View
-
14-04-06, 23:28 #1
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Tenkte at jeg også skulle presentere meg. Jeg er 36 år og bor i Stavanger. Fikk hypotyrosen diagnostisert i august og har gått på Levaxin siden da. Det har ikke vært lett å finne rett dose, og jeg har vært trett, slapp og også sykemeldt nå en periode. Skal til legen i morgen så da får jeg høre hva han sier. Håper å finne rett dose og få orden på dette stoffskifte.
i August har jeg gått på Levaxin i 1 år (ulike doser) Kan ikke si at jeg syns at det har hjulpet så veldig mye til nå. Hvor lenge bør jeg fortsette å prøve Levaxin ? Lurer også på hva slags oppfølgning andre får hvor ofte dere tar blodprøver og hva legen gjør ved hvert besøk?
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker