Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
22-10-10, 13:51 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Heisann Berit
Veldig flott at formen din er stigende. Morsomt med linken du satte inn. Vi kan saktens trenge solskinnshistorier for å hold motivasjonen oppe hva angår medisiner, kosthold osv. Bare se på før og etter bildene hennes. Hun ser jo så mye sunnere og frisker ut
Det eneste jeg er veldig skeptisk til er den linken hun henviser til for å behandle RT3. Jeg er nok blant de som har for høye nivåer av RT3 i forhold til regnestykket. Skulle gjerne forsøkt en ren T3 behandling for å fjerne RT3, men det tør jeg rett og slett ikke. Hva skulle skje hvis man da får omgangssyke hvor man ikke klarer å holde på medisiner. Jeg bor ikke akkurat i sentrale strøk hvor det er kort veg til nærmeste sykehus. Hun skriver jo at man kan havne i myksødemkoma etter 24 timer uten T3. Jeg tør ikke det. Håper at ved høydose behandling med Erfa kan gjøre samme nytte. Da vil jeg kanskje oppnå mindre omdanning fra T4 til RT3 og kanskje oppnå samme effekt?
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker