Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
28-09-10, 15:32 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Hei Hrstad,
Jeg hadde anti tpo på over 1300 ved oppstart av Levaxin, og etter tre mnd på Levaxin var de nede i 180. Så for min del er det ganske tydelig at Levaxin senker antistoffene. At antistoffene nå har føket i været etter at jeg tok bort Levaxindelen, støtter også opp under dette. Spørsmålet er da om det er dumt å gå rundt med høye antistoffer, det er jo noen som mener det. Jeg merker forsåvidt ikke noe til om de er høye eller lave, har ikke flere symptomer nå enn for fire uker siden, da de var lave.Kan det ha noe med Levaxinen å gjøre da? - Også kuttet Levaxin - smgj har postet noen artikler om at syntet T4 kan senke antistoffer. Skal lese dem på nytt tror jeg.
Vanskelig med stress på jobb og doseøkning, mange baller å ha i lufta på en gang. Ellers er det som du skriver sikkert viktig å stressdosere både med kortisol og tyroider. Jeg har ikke fått det under huden ennå så gjør det sjeldent selv. Uansett- lykke til med doseøkning og jobb! Imponerende at du jobber nå:-)Ja da øker og øker men det tar jo sånn tid - tør ikke å gå for fort selv om jeg egentlig ikke har noen bivirkninger. 120mg/2 grain morgen og 30mg1/2 midt på dagen nå - + hc 10mg delt på to. Øker forsiktig opp mot 3 til 3,5... så får vi se... Litt usikker på om erfa er for "svak"........underøker andre muligheter om dagen. Har tatt 2mg. melatonin og 5mg pregnenolone også - melatoninen har ryddet opp i søvnproblemene så har ikke lyst til å slutte med dem men pregnenolone vet jeg ikke helt. Blir varmere av dem iallefall - ikke beinkald på hender og føtter, og kjenner at det sakte men sikkert går fremover. Er vel en tre uker siden jeg startet med å dosere opp, men har hatt altfor mye stress på jobb til å få noe skikkelig ut av det. Glemte både type "vinterdosering" og ekstra tilskudd av både tyroider og kortisol i litt heavy perioder og det betaler jeg for nå tror jeg.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker