Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: hashimoto encehalopati
Threaded View
-
01-11-09, 23:25 #11
Sv: Hashimoto og antistoffer
Hej
jeg havde det dårligt da jeg skrev så det blev vist noget sludder - jeg prøver igen.
Jeg ville bare dele viden ved linket - bla. for at berolige hvis nogen tror de har sygdommen - har man denne lidelse er man så dårlig inden andfald at man ikke er istand til at hverken skrive for ikke at sige læse. Sygdommen udløser et endeligt anfald hvor man ikke er i tvirvl om at noget er helt ravruskende galt. Jeg endte med kramper og en comalign tilstand hvor man indimellem kunne kommunikere med mig - mit jeg var ikke til stede og jeg har ingen erindring herom før fjerde dagen hvor mit jeg vågner. Mit held var at lægerne ville finde svaret på min mærkelige tilstand ( blodtryk, puls, kredsløb ok, stofskiftetal ok - generel tilstand ad h til ) derudover min elskede som ikke veg fra min side men passede mig mens jeg lå.
Og ja prednison virker . de smed 200 mg i mig - problemet er bivirkninger heraf samt finde det fix punkt hvor man bliver anfalds fri.
Men desværre er det også korrekt at mange fejldiagnostriseres og mange hensygner en tilværelse i en verden hvor de er inde i men ikke tilstede.
Til Finn - der er to typer - den ene giver afasi lign symptomer - den anden giver comalign tilstand ) det kan du læse om på hjemmesiden jeg har linket til - denne hjemmeside har alle tilgængelig viden på området.
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Anti-TPO, det samme som Hashimoto???
Av Libber i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 02-08-10, 10:04 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker