Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
13-06-06, 12:27 #11
Jeg har fulgt opplegget til Helge Oftebro i et år nå. Og det virker kjempebra. Jeg deler også opp medisindosen min i 2 - og da daler ikke formen midt på dagen, men holder seg nokså jevn. (tar levaxin og liothyronin ca kl 8 og kl. halv 5)
Det tok 6 mnd fra jeg begynte hos Oftebro til kjemien i kroppen min var noenlunde stabil, men jeg må ta en rekke tilskudd av vit b, kalsiuim, kalium, møllers dobbel, jern, og vit d.
Jeg har samme kostholdsregime som du, men jeg skeier litt ut. Tåler veldig dårlig feit mat og melkeprodukter -og sukker. Men spiser bittelitt av alt dette - uten at jeg merker det på formen. Sist jeg var hos Oftebro - var prøvene mine fine selv om jeg hadde fusket litt i faget.
Men det er sant at det blir mye kokkelering og mye tid på kjøkkenet. Falafel kan anbefales. Det er "kjøttboller" av kikerter som friteres i olje. Veldig godt. Du kan få det poseblanding i enkelte matbutikker - blandes ut med vann.
Helge Oftebros diett + mosjon er det som skal til for at jeg skal føle meg frisk. Litt forsiktig trim (gåtur, yoga, svømming) kan snu en dårlig dag til en betydelig bedre en. Jeg har bare godord å si om opplegget fordi jeg opplever at det virker for meg. Og motiverende at en faktisk kan gjøre noe selv for å føle seg bedre. Nå skal jeg begynne ordentlig fysisk trening i samråd med fysioterapeut (gruer meg..... er i elendig form). Men tror det er det som skal til for å komme tilbake til arbeidslivet.
Lignende tråder
-
symptomer siden 1990?
Av Lita i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 18-02-10, 10:33 -
Woodstock 40 år siden!
Av Anisa i forumet Forum: Litt musikkSvar: 0Siste melding: 02-09-09, 21:51 -
Les på denne siden om ME
Av Tynn Tråd i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 18Siste melding: 01-02-07, 20:00 -
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-08-06, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker