Da har jeg vært hos verdens beste fastlege igjen. Og han syntes det var helt utrolig hvor mye verre huden min har blitt på en uke. Tross behandling med antibiotika. Så han ringte en hudlege, og gjett hva, jeg kom rett inn til spesialisten! Ikke noen måneders ventetid her nei... Så jeg er veldig takknemlig for at han tok seg tid til å ta meg innimellom. Det nedslående er jo at det er ikke mer å gjøre nå, annet enn å ta tiden til hjelp. Kan ta fra 2 uker til år før jeg er bra igjen. Men er det ikke bedre om 2 uker, skulle jeg ringe hudspesialisten igjen. Håper så klart det tar så kort tid som mulig. I tillegg til at jeg ser grusom ut, er det jo også veldig ubehaglig og vondt. Sånn, det var sytingen!

Ellers så er stoffskiftet helt fint. Har spist 4 grain de siste dagene, følte jeg måtte det for å kompensere for stresset med huden. Merket nemlig tedenser til å være trøtt og "tung" i helgen. Så har kjørt fire dager med 4 grain. Og i dag merker jeg det er nok, har fått energien tilbake og kjenner hjertet litt. Så da blir det 3 grain fra i morgen igjen. Føler jeg har fått mer draget på selvmedisineringen nå, og det hjelper jo på tryggheten at jeg vet at jeg har mye å gå på også i forhold til blodverdiene. Og at jeg har en drøm av en fastlege som virkelig støtter meg og som stiller opp!