Sitat Opprinnelig skrevet av gunnda Vis post
Takk....da venter jeg litt og øker til 25mg i første omgang....alderen tilsier jo 50mg+++!!!
Jeg har påvist verdier under min.ref.område når det gjelder DHEA, så håper å hente noe der ...bør kjenne noe til jul!!
Kanskje det kan hjelpe på søvn også, for lav DHEA i seg selv kan gjøre at en ikke vil sovne om kvelden, og der er jeg...
Tross varmen - har jeg( for meg) hypotegn også..nevropatien kommer spes. intenst under foteblad og i handflater, det tykke slimet,hæshet og trykket i halsen er tilbake, et spes. trykk i det ene øret m.m...alt tegn hos meg tidligere, med Levaxin, på lav fT4(og derav lav fT3), så må vel krype til ett eller annet for å ta blodprøver....bare for å se...til nyttår, kanskje....kanskje en vakker dag!! Kanskje jeg bør øke Thyroiddosen med 0,5 grain, 30mg?!
Ellers tar jeg mye vitaminer og mineraler, og kostholdet er teoretisk bra!!
Hvis noen tar fremdeles...hvor mye Ashwanghanda tar dere pr dag?
Kjære Gunnda
Jeg kjenner veldig igjen symptomene du sliter med. Varmen er jeg ikke så sikker på vi har til felles, men jeg kan ha brennende varme hender og føtter som jeg mener henger sammen med nevropatien. Hvordan er det med hevelser hos deg? Skal du få bukt med nevropatien (som kommer av hypothyreosen) må du jobbe med både binyrer og thyroid. Anbefaler deg deg på det varmeste å prøve Barbasco plus. Ta kontakt med den norske nettbutikken per telefon og snakk med dem, siden jeg mener å huske at du er skeptisk i forhold til å oppgi personnr ditt. Vil bare understreke at jeg har en venninne som har abonnert i flere år uten å ha noe problemer med sitt personnr.
Alle gode ønsker om en bedre helse, Gunnda.