Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Huff da. Tror du rett og slett trenger en klem jeg...
Takk!

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Har du vært hos hudlege med hudproblemet ditt? Jeg fikk god hjelp hos en dyktig hudlege i sommer, det var riktignok alminnelig eksem. Men de har ofte andre remedier enn det fastlegene ordinerer. Hos den legen jeg var hos kunne jeg også få lysbehandling om det trengtes, hun holder til i Oslo. Om du vil ha navnet hennes er det Maya Tigalonova, Oslo Hudklinikk. Hun har undervist alle de andre legene som jobber med hud i Norge, hun har ord på seg for å være bra. Vanlig spesialisttakst, ikke dyr privatlege

Lykke til
Har vært masse hos ulike hudleger tidligere, da jeg har hatt ymse hudplager siden jeg var liten. Etter hva jeg har lest kan nok ikke en hudlege gjøre stort mer enn hva som har blitt gjort. Hvis det derimot ikke gir seg igjen får jeg komme meg til en. Har gått til lysbehandling mange ganger tidligere. Sto det kunne hjelpe noen ganger på ulike sider på nettet, men at det ikke var dokumentert. Det "kortisonsalven" uten kortison har også vist effekt, men den er jo fryktelig dyr.(fordi den norske stat mener det ikke er dokumentert virkning) Men hvis det ikke gir seg har jeg jo ikke noe valg.

Vet du om hun har lang ventetid? Takk for tipset.