Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
08-09-10, 10:31 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Ja, dette var spennende Berit. Håper det gir deg resultater! Jeg har selv faktisk veldig tro på at c vitaminer hjelper, og har nå bestillt meg ren vitamin b5 også. Det skal visst være bra for binyrene.
Spennende åhøre fra deg framover.
Så neste injeksjon inneholder 50000 mg c vitamin altså?? Hmm, kan visst bare øke doseringen jeg og da.
Finn: Jeg har litt vondt av deg og den usikkerheten som ligger rundt at du må gå ned på dosen. Men kanskje det ikke "er noe gæli" som ligger bak; binyrer eller noe som helst, men bare at din egen kjertel har funnet det for godt å bidra litt den og? Slik som Anisa og andre nevner?
Jeg selv er veldig flink, på dårlige dager, til å tolke alle symptomer til det abslutt negative og tenke på alt som kan gå galt.. Tror ikke det er så unormalt, for er en i en sårbar tilstand er det kanskje lettest å ty til de negative tankene enn å bli bli euforisk.. Ja, for å trekke det litt langt da. Men, så er det bare tanker da, det er ikke sikkert det er sant. Så bare vi fortsetter å tenke, men tenker at kanskje ikke alt det en tenker er sant, så tenker hvertfall jeg at man ikke "kjører seg fast i myra".
Og dette tror jeg du gjør Finn!
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker