Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
07-09-10, 21:06 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
I dag har jeg fått min første injeksjon med c-vitamin, B12, magnesim og glutathonin (eller noe i den duren). Skal ta ny dose torsdag, den gang dobbelt av hva jeg fikk i dag, første gang starter man litt forsiktigere. Vanlig dose vil si bl.a. 25.000 mg C- vit så det er sterke saker som får strømme inn i kroppen.
Kjenner effekt av injeksjonen jeg fikk i dag. Er veldig veldig varm. Jeg er jo alltid kald men nå har jeg sittet i t-skjorte i hele kveld, ikke helt meg, men føles egentlig bra! Det er for tidlig å si om dette vil ha effekt på den måten jeg ønsker, men det føles bra akkurat nå, dog kanskje en tanke too much når jeg tok siste hc dose for noen timer siden- da tok varmefølelsen helt av, kanskje jeg kunne tatt litt mindre hc i kveld... vanskelig å si ennå.
Ulempen er at hver injeksjon koster ca. 1000 kr (ble litt dyrere når man la til B12). Det legges opp til en per uke nå i fire uker, som en testperiode.
Er det noen andre her som har erfaringer med slike injeksjoner?
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker