Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
28-08-10, 19:16 #11
Jeg joiner også denne tankegangen! Nå har jeg lest STTM boka, endelig fått somlet meg til å bestille den, og her er det bare en ting å gjøre; kjøre kun på med erfa!!!
Av en eller annen grunn har jeg liksom fått litt bedre "samvittighet" av å koble inn Levaxin, har følt det litt trygt nesten, som om jeg har ett ben innenfor det som er "det riktige" å gjøre. Har også tenkt at i en nasjonal krisesituasjon (ja, vet det er rimelig paranoid å tenke sånn
) så vil Levaxin alltid være mer tilgjengelig enn erfa. Thyroid shortagen ved juletider skremte meg virkelig. MEN- det er jo bare for dumt å koble inn Levaxin av slike grunner!! Jeg er også rimelig sikker på at internet vil spre ordet om at thyroid er den rette medisin å bruke for lavt stoffskifte, så det er jo bare pokka nødt til å bli mer akseptert med tiden.
Jeg har gått på 90 g erfa og 50 mcg Levaxin ganske stabilt i det siste (har dosert litt opp og ned (
) men stort sett har det vært dette som har vært dosen). Fra i dag av har jeg droppet hele Levaxin dosen og går nå på 180 g erfa, da jeg også inkluderer en doseøkning på 30 mg siden jeg har så lav ft4. Mulig det er litt voldsomt å switche ut all Levaxinen pluss å foreta doseøkning på en gang......??
Ett spm som er litt off topic, men hvis svar vil ha stor praktisk verdi for meg; stemmer det at hvis man tar erfaen under tungen istedenfor å "sluke" den, kan man ta både jerntabl og kalsiumtabl like etterpå? Noen som vet? Eller er dette dumt?
Ville bare si takk til alle dere flotte mennesker som deltar i forumet og gir av dere selv.
Det letter hverdagen betraktelig!! Ikke så lett for utenforstående å skjønne seg på dette stoffskifte opplegget vårt
Er bare så sinnsykt glad for at internet finnes.... Power to the people
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker