Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Tråd: Høy puls?
Threaded View
-
24-08-10, 18:36 #3
Sv: Høy puls?
Man kan også opleve ekstra høj puls når blodtrykket svinger ned, mere end godt er. Da forsøger hjertet at kompensere for det "lave" blodgennemtrømning (ilt-underskud i cellerne) ved at pumpe tiere og mere kraftigt, uden at det nytter før blodtrykket svinger opad igen. Typisk for dem der lider (erkendt eller ikke) af et ustabilt blodtryk og særlig elektrolyt-forstyrrelser. Plejer hjælpe med en depottablet med kalium. En voksen krop skal bruge min. 3000 mg kalium pr dag og der skal spises ret meget kød eller nogle bananer for at dække det behov (eksempler på kaliumrige fødevarer), så der er nemt at komme i underskud med og så banker hjertet mere end man er vant til.
Jeg er en verdensmester i at støtte om svingende blodtryk fra de mange år jeg var i behandling med Levothyroxin. Efter overgangen til Thyroid blev mit blodtryk 100% stabilt og hjerteslag/puls lige så.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13 -
Syk puls...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 06-01-07, 14:59

Svar med sitat

Bokmerker