Viser søkeresultater 41 til 50 av 60
Tråd: Høy puls?
-
14-11-10, 11:05 #41
Sv: Høy puls?
mente ikke å si at du ikke bør bekymre deg om din puls
skjønner deg, og det må være veldig slitsomt... kjenner bare på meg selv at hele meg dunker og pulserer. mente mer i de baner at man normalt kan oppnå veldig høy puls uten at det gjør så mye, men ditt tilfelle er jo ikke normalt. også at pulsmåler er intressant, da ser du hvor mye puls du har for hver minste bevegelse, sitter,reiser deg,går, løper, sover osv.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
14-11-10, 21:16 #42
Jeg synes også pulsklokke kan være en god idé.
Jeg så at du nevnte at du brukte medisiner i forbindelse med ADD. Er det utelukket at disse kan ha noe med denne økte pulsen å gjøre? Ritalin, Strattera og Concerta ser jeg har bivirkninger listet som: arytmi og tachykardi. Nå vet ikke jeg om det er noen av disse du bruker da
Jeg synes uansett at du bør ta henvisningen du har og få dette litt grundigere undersøkt.
-
14-11-10, 23:02 #43
Har som sagt hatt dette problemet sidne jeg var 14-15, og dexamphetamin mot ADD har jeg kun gått på siden august omtrent. Det gir liten eller ingen innvirkning på pulsen med mindre doseringen min er for høy når jeg justerer, hvorav jeg får sikkert makspuls

Uforandret før og etter medisinen i allefall.TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
-
14-11-10, 23:11 #44
-
16-11-10, 11:50 #45
Belle? Gå på det nærmeste apotek og køb en boks Kaleorid. Receptfri. Ta` en tablet ved middagstid i en uge og kom så tilbage og fortæl hvordan det går. Jeg tror du kommer tilbage med gode nyheder.
At hver depottablet indeholder hele 750 mg kaliumchlorid betyder ikke at du har noget at frygte. For at overleve sundt for blodet, hjertet m.v. skal en menneskekrop have tilført mellem 3 og 3,5 GRAM kalium hver eneste dag, så der er intet at frygte mht. overdosering.
I multivitaminpiller er kalium-indholdet så lavt så det nærmest ikke betyder noget. For at få det tilført "naturligt" dvs. gennem maden skal man spise som minimum mellem 2500-3000 kcal varieret kost med vægt på kalium-kilderne som abrikoser, bananer, appelsiner, citroner, grapefrugt, blommer, vindruer, kartofler med skræl, kål, salat, karse, figen, bælgfrugter, oliven, havre, spinat, blåbær, fersken, stikkelsbær, nødder, mandler, tomat, rødbeder, selleri, æbler, svesker, rosiner og hel hvede.
Test Kaleorid i en uge og fortæl os så om hvordan din puls, hjerte, trykket for brystet og blodtryk har fået det efterfølgende.
Det kan ikke skade, at også andre med "underlige" symptomer fra hjerte/kredsløb/kramper/tryk/pils/press m.v. kan teste Kaleorid og
- hvem ved -
bliver overrasket?
Sist endret av Anisa; 16-11-10 kl 12:21
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
16-11-10, 17:20 #46
-
16-11-10, 18:22 #47
-
16-11-10, 18:32 #48
Hva med de som har problem med binyrene? Jeg vet at det ikke er det samme som Addison, men likevel:
Fra pakningsvedlegget:
"Kaleorid må ikke anvendes hvis nyrefunksjonen er sterkt nedsatt, ved forhøyet innhold av kalium i blodet, Addisons sykdom og svelgvansker."
-
16-11-10, 19:24 #49
-
16-11-10, 19:37 #50
Jeg fulgte "linken" og trykte på "pakningsvedlegg" og kom fram til følgende side: http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/show.do
Der stod det ikke noe om "ubehandlet" Addison. Jeg vet at mange av oss har "bare" binyretrøtthet. Men mitt spørsmål var likevel om man kan bruke "Kaleorid" uten videre?
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13 -
Syk puls...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 06-01-07, 14:59

Svar med sitat

Bokmerker