Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
22-01-10, 13:28 #29
Sv: Guggul og kolesterol
Jeg ked af, at du overhovedet var startet på statiner, endda skriver du "atter en gang"? Hvad er det for en slagter du har som læge? Selv statin-producenterne skriver i indlægssedler til statiner, at ved stofskiftesygdom må statindosering holdes UNDER max. 40 mg/døgn) og i min bog, kan det kolesterolniveau der følger stofskiftesygdommen ikke nedbringes ved statiner. Hvorfor tror jeg, at din dosering var højere end 40 mg?
Jeg håber at du er klar over, at statiner tømmer kroppens/musklernes (inkl. hjertemusklens) depot af coenzymet Q10. Og at denne "depottømmende" effekt af statiner holder sig i op til 6 måneder efter at man er ophørt med at indtage dem. Dvs. at for ikke at komme ud for symptomerne/sygdomme funderet i Q10-mangel, er man nødt til at supplere op med tilskud af Q10 under "statin-kuren" og op til flere måneder efter at statin-behandling er ophørt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat

Bokmerker