Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Hybrid View
-
14-01-08, 18:54 #1
Jeg følte meg nok veldig bra siden jeg var gravid. Var veldig bra når jeg gikk med Magnus. Så fort jeg hadde født så kom hodepinen, øresuset, og slikt tilbake. Før jeg ble gravid så hadde jeg masse symptomer tross medisinering og legen ville jeg skulle prøve å kombinere medisinene og se om jeg ville bli bedre da. Orker ikke og ha en nyfødt og ha det slik..
Føler meg konstant utslitt, verker i kroppen, suser og piper i ørene. går rundt opp i toppen min, FRYKTELIG glemsk, er som en udetonert atombombe. Er *sinna* hele tiden, for ingenting. Bare ungene viser seg så kjenner jeg det knyter seg inni meg. for jeg orker ikke bråk. Er så slitsomt og ha det slik. Gubben har ikke fått sex nesten 1 år stakkars. Rart jeg ble gravid idet heletatt. hadde sex 2 ganger i februar i fjor og den siste gangen ble det score.
Vil først og fremst se om jeg vil få det bedre med liothyronin. at jeg kan finne meg selv igjen. Har alltid vært kjent som en som smiler hele tiden. De siste 4 årene har jeg ikke gjort det gitt. Da har jeg stort sett kjeftet, gråtet og vært veldig frustrertHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33 -
Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
Av mona? i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 18-05-05, 22:06

Svar med sitat

Bokmerker