grynet, dine prøver sier ikke umidelbart at du er overmedisinert med en ft4 på 17. Min TSH er også på 0,03 med en slik ft4 og da er jeg også undermedisinert med liothyronin.
men jeg kan skjønne at legen senker dosen for å få TSH opp i 1, siden retningslinjene sier at TSh ska være 0,5-1,5.
men for en tredel av oss så betyr det at vi er undermedisinerte. Hos oss blir TSH 0,02 samme hva.
Det er mye, mye om dette fenomenet på alle internettforumene jeg har tittet på i mange år.
Legene ignorerer dette faktum og later som om det ikke esksiterer.

en anen ting er at når manb egynner led liothyronin, så senker liothyronin TSH veldig mye, og ft4 går også ned, så en ft4 på 17 ville vært et bra sted å starte på, siden ft4 vil gå ned fra 17 til kanskje 15 med liothyronin.
Og, begynn med en kvart tablett omd agen , samme hva legen sier. Har lest og hørt at leger skriver ut hele tabletter på 20 µg.

Men jeg kjørte dine tall gjennom kalkulatoren, og er din ft3 på hele 8? Da er du over referansområdet og overmedsinert. Din ft4 er på 75%. Trodee først at din ft3 var på 3,8 , som er lavt men det står vitterlig bare 8, som her høyt.
Bare mine personlige tanker.