Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
20-06-07, 09:12 #11
Jeg slet også med redsel for overdose. Den er jeg kvitt nå. Har funnet ut at den ikke finnes.
Jeg har prøvd en gang på Levaxin, men klarte bare ikke gå på så mye - det er så jævlig. Og så var det bare å hoppe over dosen en dag så var det ok igjen.
Tror nesten jeg vil mytifisere utsagnet overdose når det gjelder stoffskiftemedisin. Det tar iallfall mange dager å oppnå dette. En dobbeltdose har jeg da tatt i all glemsommelighet, og kjenner ikke noe til det.
For min kropp kan det se ut som at den trenger å presses med økte doser for å komme opp i en bedre stoffskiftesituasjon. Og når den økte dosen tåles, så må den jaggu presses en gang til !
På den måten er jeg nå kommet opp i 5Grain.
2 uker etter en økning kjenner jeg noen symptomer som kan likne svakt. Jeg blir litt urolig og kan få litt hjertebank etter leggetid. Sikkert også flere dager, men det gir seg. Jeg mener, det har det allfall gjort til nå.
Jeg har hatt dosen siden mitt i mai og vil gå på denne til den er skikkelig tilpasset - det høres jo ikke så sansynlig ut at jeg skulle trenge mere heller da.
Jeg har også kommet til samme konklusjon som deg når det gjelder nytten av blodprøver. Etter min mening forvirrer de mer enn veileder, og de fjerner fokus fra hva som er det viktigste.........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker